Vračila artiklov
V primeru težav s prejeto pošiljko, se obrnite na našo reklamacijsko službo.
Telefonska številka: 01 520 46 63
E-pošta: reklamacije@ga.si
Delovni čas: od ponedeljka do petka, med 8:00 in 16:00 uro
OBRAVNAVA POŠKODOVANIH POŠILJK (zahteva za odškodnino)
Če ob prevzemu pošiljke opazite kaj od spodaj navedenega:
- da je embalaža artikla oz. pošiljke fizično poškodovana,
- da je poškodovan artikel,
- da v pošiljki manjka vsebina,
- da je bila pošiljka odprta,
pokličite našo reklamacijsko službo (01 520 46 63) in prijavite poškodbo/napako. Takoj ko odkrijete nepravilnosti, pošiljko fotografirajte (vsebino in embalažo). Po opravljenem telefonskem pogovoru, bomo k vam poslali nekoga iz Pošte Slovenije (oz. pooblaščenega serviserja), ki bo izpolnil zapisnik o poškodovani pošiljki. Po dogovoru se lahko poškodovan artikel odpelje in naroči novega, ali pa artikel obdržite in se dogovorite za izplačilo odškodnine.
Pomembno:
-Vedno shranite embalažo (uveljavljanje reklamacije brez embalaže ni mogoče),
-fotografirajte poškodovan artikel in embalažo (na mestu poškodbe),
-transportno poškodbo lahko uveljavljate 30 dni po prevzemu aparata.
Reklamacijo in vračilo aparata se lahko izvrši le v primeru, da je izdelku priložena CELOTNA ORIGINALNA EMBALAŽA (kartonska embalaža/plastična ovojnina/notranji stiropor in ostalo).
Prosimo, da embalažo shranite do prve uporabe aparata, saj v nasprotnem primeru reklamacije ne moremo obravnavati.
Za več informacij o uveljavljanju reklamacij, kliknite tukaj.